Illuminátus szimbólumokkal lépten-nyomon találkozhatunk. Alattomosan el vannak rejtve népi kultúrák remekein, megjelennek a médiában, épületeken, műemlékek környékén és még sorolhatnánk. Az illuminátusok a mai kormányok szerves részévé váltak, több-kevesebb sikerrel irányítják a gazdaságot, a médiát, a kommunikáció egész területét, még a szórakoztató iparban is kifejtik ártatlannak tűnő befolyásukat.
A szimbólumok hatásának értelmezéséhez induljunk ki őstörténetünkből. Sajnálatos, ha valaki nem ismeri a turul, a világfa, vagy éppen a tulipán jelentését (a Szent Korona ismeretéről nem is beszélve), az üzenet ettől függetlenül működik. Energiát közvetítenek, tudat alatt egy fajta különös hatást fejtenek ki, amely tovább dolgozik az egyénben. Röviden: az ősi szimbólumok szakrális üzenetet hordoznak, amelyeket akár tudatosan értelmezünk, akár nem, komoly befolyást gyakorolnak mindennapi életünkre.
Folytassuk a sort idegen szimbólumokkal. Mi a probléma az “ártatlan” mandalával, sárkánnyal, mindent látó szemmel, obeliszkekkel, vagy az idegenből származó térrendezéssel? Egyszerű a válasz: ugyanúgy energiát közvetítenek, csak éppen nem a saját üzenetünket hordozzák. Ebből világosan érthető, hogy saját rendszerünket rombolják. Materiális alapokon nyugvó társadalmunkban talán sokan fittyet hánynak a szimbólumok hatására, pedig ezek ereje világot rengető. Azok ismerik leginkább hatását, akik használják.
Fontos tehát kiszűrni az idegen szimbólumokat, amelyek mára körülbástyáztak minket. Talán hihetetlennek tűnik, de ha az alattomosan beépített üzenetet felismerjük, érzelmi reakciót váltott ki, a ránk mért hatás elavulttá válik. (Természetesen a teljes hatástalanítás egyértelműen csak fizikai megsemmisítéssel érhető el.)
1776-ban alakult az a titkos társaság, amely mára a világon már egyáltalán nem titokban fejti ki hatását. Befolyásos, erős tagjai beszivárogtak a társadalom minden rétegébe, hatalmuk összes jelképrendszerét szétszórva, amelyek rendszerint rejtve maradnak a szemek elől. Ezek a szimbólumok nem tiltottak, annak ellenére, hogy hatásuk rendkívül káros társadalmunkra. A teljesség igénye nélkül összegyűjtöttünk néhány ismert és kevésbé ismert szimbólumot, amelyek felismerésével sokat tehetünksaját sorsunkért.
A PIRAMIS az emberi csakra alakjának szimbóluma. A hiányzó fedőkő a befejezetlen munkára utal, míg a MINDENT LÁTÓ SZEM azt a mindentudást mutatja, amikor valaki istenné válik. Ezt az állapotot “Samadi”-nak, vagy “Szupertudatosság”-nak nevezik. Az alábbi kép az Egyesült Államokban használt egydollárosbankóról származik. Az Egyesült Államok, a kormány,és minden gyakorlatilag Szabadkőműves
alapokon nyugszik, és semmilyen módon nem kapcsolódik a kereszténységhez. Az eredeti Szabadkőművesség Sátántól származik.
KÍGYÓ: A Sátánizmus legszentebb jelképe. A kígyó a kundalini energiát szimbolizálja a gerinc tövénél. Mikor a kígyót felébresztjük erő-meditációkkal és különböző gyakorlatokkal, a hét csakrán keresztül felemelkedik, intenzív tudatosságot, megvilágosodást, pszichikus képességeket és mindentudást hozva magával. A szétnyitott csuklyájú kobra, amit sok ősi faragványon és festményen megtaláltak Egyiptomban, a kígyó felébresztésének egyik eredményére utal: a kiterjesztett tudatosságra. Ez a Sátánizmus VALÓDI alapja – felébreszteni a kígyót.
Sokan azt hiszik, a mindent látó szem az ősi Egyiptomból származik. A királyi hatalom jelképe azonban ma a sátánizmust szimbolizálja, ez ma az ördög szeme. A sátán követői imádják.
A látszólag ártalmatlan pentagram sátáni rituálék szimbóluma. A fordított ötszög eredetileg a démonok elleni védelmet szimbolizálta, a szabadkőművesek azonban kisajátították a jelet. (Furcsa, hogy Washingtonban a Pentagon is éppen ötszög alakú.)
Az egyiptomi Ankh kereszt a lélekhez való kulcsot és a szívcsakrát jelképezi. A Vénusz bolygó jele is ebből származik. A szívcsakra és a Vénusz is Astaroth-hoz tartozik.
Az “Ördög Vasvillája” valójában egy nagyon ősi szimbólum, ami évezredekkel a kereszténység előtt is használatban volt. A Távol-Keletről ered. Másik nevén “Trishul”, és azt szimbolizálja, ahogy átszúrjuk a három csomót szanszkritül “granthikat” a gyökér-, szív-, és hatodik csakrában. A kígyó felemelkedéséhez mindháromnak nyitva kell lennie. A Trishul a kígyóenergiát jelképezi, ahogy átszúrja a három granthit.
A FEKETE és VÖRÖS szín az ősi Egyiptomig vezethető vissza. Egyiptomot néha úgy nevezték, mint a “Fekete és Vörös Föld”, emellett az Alkímia központja is volt. Az Alkímia az emberi lélek istenné alakítása. A FEHÉR, VÖRÖS és FEKETE színek használatának távolkeleti gyökerei is vannak. Ez a három szín az emberi lélek három Nadi-jának (a Kundalini energia csatornái) színe. Az Ida a fekete, a Pingala a vörös, a Sushumna a fehér.
A nyugati okkultizmus Baphomet-képe Shivától származik. Figyeljük meg a kezek pozícióját: az egyik felfelé, a másik lefelé mutat. A Baphomet is a lélek férfi és női oldalát jelképezi. Vegyük észre hogy a Baphomet férfi és női vonásokkal is rendelkezik, ahogy például az egyiptomi Isten, Akhenaton képei is. A szarvak Merkúrt szimbolizálják, ami nem más mint a vril, csi, boszorkányerő, életerő, prána.
A lélek szárnyai a spirituális szabadságot szimbolizálják. A kecske a termékenységet képviseli – megsokszorozzuk az életerőt, a vrilt, ami aktiválja és felemeli a kígyót. Az “Ezer Fiatal Kecskéje” a koronacsakrára utal, ami szanszkritül “Sahasrara”, vagyis “Ezerszirmú Lótusz”.
A szarvak az életerőt, boszorkányerőt, vrilt, csit jelképezik. A Merkúr asztrológiai jelképe is ezt mutatja. “Merkúr” volt az “Istenek Hírnöke”. Az “Isten(ek)” a csakrák kódneve. Azazel itt látható képén is ott vannak a szarvak, illetve a fejéből kiinduló sugarak is a felemelkedett kígyót jelképezik.
A 666 a Nap kabbalisztikus négyzete. A “Sol” latinul jelent napot, emellett igen közel áll az angol “soul” (lélek) szóhoz. Az “Om” nevet a hinduk adták a “Spirituális Nap”-nak, az “On” pedig egyiptomi nyelven jelent napot.
Sátáni szám a 666. A sátán démonainak számát jelenti a légióban. Az Újszövetség utolsó része, a Jelenések könyve írja le az utolsó időket, az Armageddont (jelentése döntő csata), melyben a jó és a gonosz összecsap egymással, és Isten kerül ki győztesen a harcból. A Gonoszt „fenevadként”, vadállatként” említi, ő a Sátán, az Antikrisztus. Míg a 7 isteni szám, hiszen az Úr hét nap alatt teremtette a világot. A 777 abszolút tökéletes és a szentháromságot jelképezi, a 6 az ember száma, Isten a hatodik napon teremtette az embert. A 666 is hármasságot fejez ki, ez azonban a tökéletlen, emberi eredetű hármasság, amely soha nem érhet fel a 777 kiválóságához. A gonosz tehát Istentől független, emberi eredetű dolog.
Ez a kézjel a közéletben igen gyakran megfigyelhető. Az illuminátusok tiszteletadásának jele, amely “egyszerűen csak” annyit jelent: minden rendben van. Gyakran szemük elé teszik az effajta kéz üzenetet, hozzátéve a mindent látó szem üzenetét: “mindent látok, mindent értek”.
Szórakoztató dolog kézjelekkel kommunikálni, nem mindegy azonban, hogy mit. Ez ugyanis az ördög szarva. Azok az illuminátusok köszöntik egymást ezzel a kézjellel, akik a sátán barátai. Sok politikus és közéleti személyiség int ezzel a kéztartással: “az ördög cimborája vagyok”.
A “Nap Temploma” kifejezés valódi jelentése spirituális. A tökéletesített lélek jelképe. Ekkor a szívcsakrából, ami a lélek középpontja és a spirituális energiát keringteti, sugárirányban nyolcfelé sugárzik az energia. A ragyogó lelket a Nappal szimbolizálják. A 8-as Astaroth száma, illetve “Az Új Jeruzsálem”.

A törött, vagy feje tetejére állított keresztet a hírhedt római császár, Nero használta, ezzel fejezte ki a kereszténység elpusztítására irányuló szándékát. Emellett a katolikusok legtiszteletreméltóbb első pápája, Szent Péter volt történetesen az a személy, aki keresztre feszítése során azt kérte, hogy fejjel lefelé feszítsék meg, mert méltatlannak érezte, hogy ugyanúgy haljon meg, mint Jézus. A szimbólummal ma számos befolyásos személy sírján találkozhatunk, akik tagjai voltak az illuminátus szervezetnek. Fiatalok, gyakran tudattalanul tetováltatják testfelületükre a sátáni jelet.
Az Obeliszk egy monolit fallikus szimbólum. Eredetileg az egyipromi Ra isten hatalmát jelképezte, ma viszont egy helyben állva a bitorló hatalmat szimbolizálja, vagyis minden felett áll, ami körülötte áll és létezik. Napjainkban obeliszkek tömegével találkozhatunk Budapesten, de a világ számos országában, de még Vatikánban is. A Vatikánban lévő obeliszket meg egy Napkorong veszi körül, amit az ősi Sumérok használtak..
Talán nem véletlen, hogy Budapesten, például a Hősök terén, a hatalmas obeliszk tetején Gábriel Arkangyal őrködik a gonosz felett. Az sem meglepő, hogy egyre több obeliszk tetején tárja szét szárnyait a turul. Népünk nem feltétlenül tudatosan, sokkal inkább ösztöneitől vezérelve védekezik.
Azt gondoljuk, a bagoly a tudás és bölcsesség jelképe. Ősi időkben a bagoly az alvilág ura volt, de találkozhatunk vele Minerva, mint a bölcsesség istennője kifejezéseként. Az illuminátusok a bagoly szimbólummal igyekeznek kifejezni, hogy ők a bolygó bölcs uralkodói. A világot elárasztott állatfigurákat bizonyára kevesebben hordanák ékszer formájában, ruhák mintázatán, vagy éppen tetoválva, ha tudnák, hogy napjainkban a mágia és az előjelek kifejező eszköze.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.